Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Golden Rose,ποιότητα και τιμή !!

Στο κατάστημα όπου εργάζομαι ως πωλήτρια-μακιγιέζ ,ειμαι υπεύθυνη για τις παραγγελίες που βάζω σε καλλυντικά και περιποίηση προσώπου και σώματος!Επιλεγω παντα ποιοτικά προϊόντα.
Η Golden rose ειναι μια απ αυτές τις μάρκες καλλυντικών που συνδυάζει ποιότητα και τιμή.Επιλεγω ανάμεσα σε μια μεγαλη γκάμα χρωμάτων και προϊόντων τόσο σε βερνίκια όσο και σε κραγιόν και μολύβια,αλλα και mascara και eyeliner,σκιές μονες αλλα και παλέτες ,makeup και κονσιλερ .Φυσικα απ την ίδια μάρκα επιλέγω και τα πινέλα μου αλλα και τα σφουγγαρακια μου για την εφαρμογή του makeup.
Ειναι η μάρκα που με ενθουσιάζει γιατι μου δινει τη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών τόσο στις παραγγελίες μου για το κατάστημα όσο και στις προσωπικές μου αγορές για τη βαλίτσα του μακιγιαζ
Τόσο εγώ όσο και οι πελάτισσες μου είμαστε απόλυτα ικανοποιημένες αλλα και σίγουρες για την απόδοση,αλλα και την ασφάλεια των προϊόντων 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου