Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

moxie things!!!!

γεια σας και χαρα σας!!Παει πολυς καιρος απο τοτε που εγραψα για τελευταια φορα εδω μεσα αλλα δεν προλαβαινα με τη δουλεια.Ουτε τωρα προλαβαινω βεβαια αλλα πεθυμησα το γραψιμο <3.

Αυτη τη φορα θα σας μιλησω για τα αγαπημενα μου προιοντα απο την εταιρεια moxie,που ειναι μια εταιρεια που ασχολειται με οτι δεν φαινεται,αλλα που για εμας τις γυναικες ειναι απαραιτητο να ειναι ομορφα ολα οσα μας αφορουν.Ομορφες συσκευασιες ,με χαρουμενα χρωματα!!
Εγω εκανα την παραγγελια μου απο το beauty test box,και ηταν ακριβως οπως τα περιμενα.Η μια συσκευασια περιεχει ταμπον σε ροζ μικρα μεταλλικα κουτακια,και η αλλη συσκευασια  περιεχει σερβιετακια λεπτα σε ροζ περιτυλιγμα,αλλα και μια μεταλλικη κασετινα οπου μπορεις να βαλεις μεσα δυο τρια σερβιετακια και να τα εχεις στην τσαντα,περιποιημενα και ομορφα.
Στο καναλι μου στο youtube σας εχω αναλογο βιντεακι να τα δειτε!!
https://youtu.be/3z5qu_Sp_7E?list=UU6mEDsKGlxtiJ9SZCQZOAGA



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου