Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ!!!!

Γεια σας ομορφες!!!!!!Τι κανετε??Ελπιζω να σας βρισκω ολες καλα!!Στη σημερινη μου αναρτηση θα σας μιλησω για καποιες αγορες που εκανα..
L'OREAL IDEAL SOFT(νερο καθαρισμου micellaire).
Προκειται για ενα εξαιρετικο προιον κατα την ταπεινη μου αποψη.Μιλαμε για ενα προιον που αφαιρει το μακιγιαζ και μαλακωνει την επιδερμιδα.Οντως την μαλακωνει οπως λεει,την ενυδατωνει,δεν θελει τριψιμο,ουτε και ξεβγαλμα και τελος δεν ερεθιζει αφου ειναι υποαλλεργικο και χωρις αρωμα.
Αφαιρεσε ολο μου το μακιγιαζ (και μαλιστα ειχα εντονο μακιγιαζ),με λιγες κινησεις,χωρις τριψιμο,απλα με τρια περασματα.Αν δηλαδη ειχα ενα λιγοτερο εντονο μακιγιαζ σιγουρα θα χρειαζομουν μονο ενα περασμα με το νερακι και θα ημουν ετοιμη.Απλα επειδη εγω λογω εργασιας,αναγκαζομαι να μακιγιαρομαι πολυ ,και ιδιαιτερα mascara,χρειαστηκα λιγο παραπανω προιον.Αλλα σιγουρα αυτο που ξοδεψα ηταν πολυ λιγοτερο απο καθε αλλη φορα(με αλλα προιοντα καθαρισμου).
L'OREAL απαλο ντεμακιγιαζ ματιων-χειλιων
Ειναι ενα διφασικο προιον(λαδακι και λοσιον) που οταν το ανακινουμε ειναι ετοιμο να αφαιρεσει ακομα και το πιο εντονο μακιγιαζ.Επειδη περιεχει ελαια επισης βοηθαει στο να μην ερεθιζουμε τα ματια,αφου δεν χρειαζεται τριψιμο και κατ'επεκταση δεν κανουμε εντονες κινησεις σε μια τοσο ευαισθητη περιοχη οπως ειναι αυτη των ματιων.Αλλα παρολο που περιεχει ελαια δεν αφηνει ιχνος λιπαροτητας.Καθαριζει τελεια και αποτελεσματικα.
Το επομενο προιον που αγορασα δεν ειναι για το προσωπο,αλλα για τα μαλλια.Προκειται για ενα σαμπουαν.SUPERSOFT cream & oil απο την Schwarzkopf.Ειναι ενα σαμπουαν εντατικης φροντιδας κατα της ψαλιδας με argan oil και ανθη βανιλιας.Μυριζει υπεροχα και στα τα δικα μου μαλλια που ειναι ταλαιπωρημενα απο τις βαφες,εκανε πολυ καλη δουλεια.Το χρησιμοποιησα ομως λιγο διαφορετικα απο αλλα σαμπουαν.Δηλαδη,δεν εκανα απλα λουσιμο και μετα ξεβγαλμα,αλλα εκανα ενα πολυ καλο μασαζ,και το αφησα στα μαλλια ενω εκανα μπανιο.Το αποτελεσμα ηταν να δουλεψει λιγο καλυτερα το ελαιο στα μαλλια και στο δερμα του κεφαλιου.Τα μαλλια μου ειναι απαλα και λαμπερα σα να εβαλα μασκα μαλλιων.

Αυτα τα λιγα για σημερα κουκλιτσες μου <3 :)
Για σχολια,παρατηρησεις και αποριες μπορειται να πατε κατω κατω στο blog μου και να συμπληρωσετε την φορμα επικοινωνιας!!Θα χαρω να τα πουμε <3 !!!!!!

και μην ξεχνατε να εγγραφειτε για νεες αναρτησεις ,φιλακια!!!!!!!