Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Γεια σας κοριτσια μου!!Σημερα θα ηθελα να σας μιλησω για τα κραγιον-lip butter του korre.Οπως θα δειτε και στις φωτογραφιες πιο κατω
προκειται για απαλες αποχρωσεις,αλλα ειναι ιδιαιτερα ενυδατικα
και οταν τα φοραω,νιωθω πραγματι οτι φοραω lip butter.









Η υφη τους ειναι η ιδια και στα βαζακια,αλλα και στα συγκεκριμενα κραγιον.
Αρχικα οταν τα βλεπεις,παθαινεις ενα σοκ ως προς την ενταση των χρωματων,αλλα επειτα οταν τα δοκιμασεις θα διαπιστωσεις οτι ειναι απαλα,διακριτικα,ενυδατικα,αλλα οχι φυσικα και τοσο απαλα που να μην τα διακρινεις εννοειται!!!!!Τα φορας ολη μερα!!Το βαζακι με το ανοιχτοχρωμο καπακι,ειναι η τελεια βαση για να βαλεις επειτα το κραγιον σου,
και φυσικα φοριεται και απο μονο του,σκετο,για να ενυδατωσουμε τα χειλακια μας,χωρις χρωμα οπως βλεπετε στην τελευταια φωτογραφια μου.
Ειναι φανταστικα προιοντα ,εχω να πω,και ειμαι ιδιαιτερα ευχαριστημενη με οτι και να εχω παρει απο την συγκεκριμενη εταιρεια!!!
 αυτα για την ωρα κοριτσακια μου....φιλακια πολλα ;)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου