Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013


Γεια σας κοριτσια μου!!Τι κανετε??Σημερα ηθελα να σας μιλησω
για δυο αγαπημενα μου προιοντα που πηρα απο το φαρμακειο της
γειτονιας μου.Προκειται για το αφρολουτρο της bepanthol,και για το
γαλακτωμα σωματος του korre!!
Το πρωτο ειναι ενα αφρολουτρο ιδιαιτερα ενυδατικο,με αρωμα φρεσκαδας 
και καθαριοτητας ,και ειναι τοσο απαλο που το χρησιμοποιω καθημερινα 
και εγω και ο γιος μου που ειναι δεκατεσσαρων.
Η συσκευασια του ειναι πολυ μεγαλη,1000ml και ειναι καταλληλο και για το προσωπο.Η συνθεση του ειναι εμπλουτισμενη με φυσιολογικα λιπιδια, που ευνοουν την αποκατασταση της προστατευτικης στοιβαδας της επιδερμιδας και σταματουν την απωλεια νερου του δερματος.Επισης περιεχει γλυκερινη
βιταμινη F,γλυκινη που ανακουφιζει απο την αισθηση φαγουρας και ερεθισμου ,και προβιταμινη B5 .Το αγορασα 15 ευρω.Θεωρω οτι ειναι σε πολυ καλη τιμη δεδομενου οτι ειναι εξαιρετικης ποιοτητας.
Το δευτερο προιον για το οποιο ηθελα να σας μιλησω ειναι ενα γαλακτωμα του korre,με αρωμα γιαπωνεζικου τριανταφυλλου,με βιολογικο αμυγδαλελαιο ελληνικης παραγωγης,με βιταμινες και ιχνοστοιχεια.Το αμυγδαλελαιο,η ενεργη αλοη,η προβιταμινη B5 και το βουτυρο karite εξασφαλιζουν ενυδατωση που διαρκει και ενισχυουν την ελαστικοτητα του δερματος.Το αγορασα αν θυμαμαι καλα 10 ευρω περιπου.
Αν τα δοκιμασετε πειτε μου αν θελετε την αποψη σας!!!!

φιλια πολλαααα .........<3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου